Regulamin

Program subskrypcji

Kupując subskrypcję Organic Aromas, zgadzasz się na początkową i cykliczną opłatę według wybranej przez siebie stawki oraz akceptujesz odpowiedzialność za wszystkie powtarzające się opłaty do momentu anulowania członkostwa. Możesz zrezygnować z usługi subskrypcji TYLKO PO otrzymaniu trzech (3) zakupów łącznie.

POLITYKA ANULOWANIA

Zależy nam, aby wszyscy nasi klienci byli w pełni zadowoleni z oferowanych produktów. Jednak w zamian za wynagrodzenie w postaci dużego rabatu na produkty, program subskrypcji ma pewne ograniczenia, o których musisz wiedzieć.

PO PIERWSZE, jeśli chcesz anulować subskrypcję z dowolnego powodu, możesz anulować swoje członkostwo TYLKO PO trzech (3) zakupach.

Możesz anulować subskrypcję w dowolnym momencie po trzech kolejnych zakupach, logując się na swoje konto na stronie głównej strony internetowej Organic Aromas i wybierając opcję rezygnacji z subskrypcji.

Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz do nas na adres info@organicaromas.com lub zadzwoń pod numer (208) 286-4657.

Informacje dotyczące gwarancji i zasady zwrotów

Twój dyfuzor objęty jest 12-miesięczną gwarancją, począwszy od dnia dostarczenia opakowania do Twoich drzwi. Gwarancja obejmuje wady części i wykonania. Jeśli zauważysz, że Twój dyfuzor nie działa, gdy zostanie dostarczony po raz pierwszy lub w ciągu pierwszego (1) roku, skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje zatkania szyby dyfuzora, nieprawidłowego działania spowodowanego użyciem olejów nośnych w mieszance, zniszczenia lub zerwania gumowej uszczelki i rurki ani innych uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użyciem dyfuzora.  

Klienci będą odpowiedzialni za koszty wysyłki i / lub częściowe, jeśli okaże się, że usterka dyfuzora wynika z niewłaściwego użytkowania, zgodnie z opisem w niniejszej instrukcji.

Zapamiętaj:

Prosimy o przechowywanie karty gwarancyjnej w odpowiednim miejscu. Po zgubieniu nie ma możliwości wymiany.

W przypadku, gdy produkt był prawidłowo używany, ale wystąpiła normalna awaria produktu, firma zapewni roczną bezpłatną usługę serwisową zgodnie z przepisami określonymi w niniejszym dokumencie oraz w instrukcji obsługi.

W przypadku awarii produktu należy dostarczyć produkt, akcesoria i kartę gwarancyjną do oryginalnego sklepu detalicznego (online) w celu naprawy.
Organiczne Aromaty NIE zapewniają bezpłatnej konserwacji w przypadkach, w których występują następujące sytuacje (podobnie jak w przypadku produktów, które nadal są objęte ważną gwarancją):

1. Awarie, które wystąpią po roku od daty zakupu.
2. Celowa zmiana daty zakupu i innych informacji.
3. Usterki spowodowane przez pożar, trzęsienie ziemi, burzę, powódź, zanieczyszczenie, katastrofę, wojnę lub inne czynniki zewnętrzne.
4. Usterki spowodowane upadkiem lub transportem.
5. Uszkodzenia powstałe podczas obsługi produktu oraz zadrapania lub plamy spowodowane brudem lub innymi czynnikami.
6. Usterki spowodowane samodzielnym demontażem, modyfikacją lub naprawą.
7. Normalne zużycie świateł LED, akcesoriów i innych materiałów eksploatacyjnych.
8. Usterki spowodowane niestosowaniem określonego olejku eterycznego, jak wskazano

Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania / wysyłania naszych produktów, razem lub oddzielnie, z naszej centrali operacyjnej lub z innych zewnętrznych centrów logistycznych, jeśli jest to wymagane lub konieczne.      

Informacje na tej stronie nie zostały ocenione przez FDA ani żaden inny organ regulacyjny i nie mają na celu diagnozowania, leczenia, zapobiegania ani leczenia jakiejkolwiek choroby.                                            

Bezpieczne płatności online dostarczane przez Intuit / Chase
Intuit / Chase Payments to globalne rozwiązanie e-commerce dla Organic Aromas

Opłaty celne

Organic Aromas nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty celne ani cła, ani nie zwrócimy Ci żadnych zapłaconych ceł. Jeśli nie chcesz płacić cła, po prostu odrzuć paczkę, a my zwrócimy Ci pełną kwotę za produkt. 
karty kredytowe, które przyjmujemy